Kako prodati auto?

Mnogi prodavci polovnih automobila, ali ne samo njih, se vode parolom, svaka roba ima svog kupca, pa često daju nerealne cene za svoje automobile prilikom oglašavanja.
Tokom godina iskustva u ovoj oblasti, pokazalo se da je iskrenost neobično bitan faktor prilikom prodaje vozila.
Svaki potencijalni kupac želi da čuje istinu o manama i dobrim stranama vozila, bez da uzima mačku u džaku, pa da ganja prijatelje, neprijatelje, 
servisne radionice, kako bi došao do što više podataka o vozilu za koje je zainteresovan.

Prilikom prodaje vozila, treba da imate osećaj i meru za cenu. Informišite se putem mnogobrojnih portala za polovne automobile o prosečnim cenama vozila koje imaju istu marku i model, godište i koje su u približno očuvanom stanju kao i vaše vozilo.


Nemojte sumnjati da će se i kupci na isti način informisati o vašoj ponudi, pa budite pripremljeni. 


Pored toga očekuje se da imate i nekog keca iz rukava. Ako ste redovno održavali automobil i ako ste ga neko vreme garažirali, izvesno je da ćete moći postići bolju cenu. Svakako se očekuje da imate i dokumentaciju o servisnom održavanju.

Uvek se nadje nešto što bi pomoglo prodaji, a što je činjenica o vašem automobilu i zbog čega ste na primer tražili nešto veću cenu u odnosu na slične ponude. Može to biti i njegova nalickanost, čistoća, prilikom gledanja od strane potencijalnih konzumera, jer je opšti utisak o stanju automobila često jezičak na vagi ukoliko se kupac premišlja.


Pogledajte kako drugi pišu oglase o prodaji, pa ako vam se neka ulini privlačnijom ukradite ideju i na taj način pospešite prodaju sopstvenog vozila.

 

Prilikom oglašavanaj prodaje na portalima dajte što kompletniji opis, dodatke karakteristike, kak ona licu mesta ne bi bilo gubljenaj vremena i nerazumevanja.

 

Umesto zaključka

 

Kada je ponuda velika nije lako prodati bilo šta po razumnoj ceni. Budite uverljivi i pre svega iskreni i verovatno ćete biti zadovoljni u kom roku i po kojoj ceni ćete prodati svoje vozilo.